El fraude l Amor arromantizahu

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La fhorma cumo l Amor ye mayormente representahu n telenoveles, cine, cantares ou lhibros dá que pensar, naciendo quajsi que siempre cumo inevitabilidá, daqué absoluto, una essencia & nunca una construcçon.

Calma. L Amor-propriu, l Amor polos outros, l Amor polo que ye humano, l Amor pol planeta, l Amor cumo supperaçon del disincantu, l Amor universal, l Amor cumo fhorma de lhidiar cun la muerte, l Amor urdihu cun constancia a dos ou tamien l Amor cumo arrogancia política son primordiales. L embuste ye l Amor arromantizahu.

Ha delhes selmanes andaba viendo un episodio d’una telenovela & mira per onde que dos protagonistas caleyando tschocaben & quedaben prendahos. Ha dous díes miraba outra & atopei-me cul mesmu typu de ritual. Conclusion: Si vos appeteç prendavos, lo que tien que se fhaer ye dir caleyar & topetase cun disconhocidos.

Quando la tyamada “chímica” se stableç todo ye possible, paeç querer communicanos. Ye daqué extranya esta fhorma de contanos-lo. Cumo aconteç cul Nataliegu. Nun tenemus fe da veres in Sancta Klaus, pero comportámunos todos de fhorma tala cumo fhaziendo que sí. Polo menos ansí lo continuamus arreproduciendo anhu tres anhu. In casu l Amor ye ermano.

La fhorma cumo esti ye mayormente representahu n telenoveles, cine, cantares ou lhibros dá que pensar, naciendo quajsi que siempre cumo inevitabilidá, daqué absoluto, una essencia & nunca edificaçon. Nun surprehende exsistir tantes persones per ende decepcionando-se ou culpabilizando-se, viendo les suês expectatives constantemente defraudades & quien lo agradeç ye la creciente industria d’autoadiuda.

De magar practicamente nacemus, fhaen-mos acceitar una riestra d’idealizaçones. Por casu? Ye normal conhocer daquien & d’immediato sentir una attracçon special. Debemus giyanos solo polos sentimentos in sin consideraçones práctiques. Ye possible intendenos intuitivamente sin fhalar enforma. Sexu satisfactoriu ye synónymu d’una bona relaçon. Nunca mas debemus sentinos prendahos por outra xhente. Ou una relaçon duradeira ha contener al passa’ los anhos los attributos excitantes que s’associen a la transitoriedá de la passion.

Cumo ye evidente, estes son idees prestoses. & ye bien possible que abondes relaçones se consigan elevar a partir d’estos presuppuöstos. Pero son una minoría. La realidá relacional de l amplia mayoría ye per-differente, abondo mas ingedeyada & nun se compadeç d’esti typu de conceiçones, que n gran medida son elaboraçones sociales ou culturales que, mas que nos cuösten acceitar, acaben por influencia’ les nuösses decisiones mas íntimes.

La historia insenya-nos exsistir abondes approximaçones al Amor, differentes percepçones de cumo los amantes tienen que se relacionar & diverses fhormes d’interpretar que ye aquelho que sentimus quando sentimus. Fhai falta intos iguar outru giyon pal Amor, sustituendo esti patron por una vision mas madura. Daqué que nos lheve a assumir que non siempre atopamus todo na outra persona & viceversa. que discutir questiones práctiques nun ye traiciona’ la relaçon. Que nós nos atopamus nel outro pol repartu de les potencialidahes, sí que ansí tamien, & quanto si mas essencialmente, nes debilidahes. Que tenremus de poner infhoutu comprehendiendo-nos mutuamente & por elho fhai-nos falta saber verbaliza’ les emoçones.

De la mesma fhorma fhai falta tener presente que ye normal seduzise les persones & que la única forma d’evitar adulterios ye precisamente tener consciencia d’esso a finde de sabelo tractar meyor. Ou que todeles connexiones passen per fluctuaçones. Ou que ya nun vivimus na dómina n que les relaçones yeren determinades poles families, cun todo, les connexiones que ansí stablicemus son condiçonades polos collectivos sociales. Agora paecen ser mesmamente los algorithmos los que definen cun quien nos debemus atopar.

Les relaçones series requieren perseverar, noçon d’adelantrar & de retroceder, arreparar in que momentos d’harmonía cohabiten cun infrentamiento, de la mesma fhorma que exsisten phases d’effervescencia pero tamien de calma, tantes vezes tracamundiada por monotonía. Por paradoxal que podia paecer, talvez se tenga falta abraça’l Amor cumo una xheira & non cumo un acontecimento que se ha salvar, assumiendo que debemus apprehender a arrepensanos los affectos.

&, cun todo, esso nun ye garantía de nada.

Fhonte:

https://www.publico.pt/2017/02/14/culturaipsilon/noticia/a-fraude-do-amor-romantico-1761966

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