El fraude l Amor arromantizau

La fhorma cumo l Amor ye mayormente representau n tele-noveles, cine, cantares ou lhibros dá que pensar, naciendo quasi que siempre cumo inevitabilidá, daqué absoluto, una essencia & nunca una construcçon.

Calma. L Amor-propriu, l Amor polos outros, l Amor polo que ye humano, l Amor pol planeta, l Amor cumo supperaçon del disincantu, l Amor universal, l Amor cumo fhorma de lhidiar cola muerte, l Amor urdíu con constancia a dos ou tamien l Amor cumo arrogancia política son primordiales. L embuste ye l Amor arromantizau.

Ha unes selmanes vía un episodiu d’una telenovela portugesa & mira per onde que dos protagonistas tschocaben en caleyando & se prendaben. Ante da hieri miraba outra & atopei-me col mesmu typu de ritual. Conclusion: Si vos apeteç prendavos, lo que habréis de fhazer ye dir caleyar & tschocar con disconnocidos.

Quando la tsamada “chímica” se stableç todo ye possible, paeç querer communicanos. Ye daqué extranha esta fhorma de contanos-lo. Cumo aconteç col Nadal. Nun tenemus fe da veres en Sancta Klaus, pero comportámunos todos de fhorma tala cumo fhaziendo que sí. Polo menos ansí lo continuamus reproduciendo annu tres annu. En casu l Amor ye ermano.

La fhorma cumo esti ye mayormente representau n telenoveles, cine, cantares ou lhibros dá que pensar, naciendo quasi que siempre cumo inevitabilidá, daqué absoluto, una essencia & nunca edificaçon. Nun surprehende que existan tantes persones per ende decepcionando-se ou culpabilizando-se, viendo les sues expectatives constantemente defraudaes. & quien lo agradeç ye la creciente industria d’autoadiuda.

De magar practicamente nacemus, fhaen-mos acceitar una riestra d’idealizaçones. Por casu? Ye normal connocer daquien & d’immediato sentir una attracçon special. Debemus gianos solo polos sentimentos en sin consideraçones práctiques. Ye possible intendenos intuitivamente sin fhalar enforma. Sexu satisfactoriu ye synónymu d’una bona relaçon. Nunca maîs debemus sentinos prendados por outra xhente. Ou una relaçon duradeira tien de contener al passa’ los annos los attributos excitantes que associamus a la transitoriedá de la passion.

Cumo ye evidente, estes son idees prestoses. & ye bien possible que abondes relaçones se consigan elevar a partir d’estos presuppuestos. Pero son una minoría. La realidá relacional de l amplia mayoría ye per-differente, abondo maîs engedeyada & nun se compadeç d’esti typu de conceiçones, que n gran medida son elaboraçones sociales ou culturales que, maîs que nos cuesten d’acceitar, acaben por influencia’ les nuesses decisiones maîs íntimes.

La historia insenha-nos que existen abondes approximaçones al Amor, differentes percepçones de cumo los namorados deben relacionase & diverses fhormes d’interpretar que ye aqueilho que sentimus quando sentimus. Fhai falta intos iguar outru gíon pal Amor, sustituyendo esti patron por una vision maîs madura. Daqué que nos lheve a assumir que no siempre atopamus todo na outra persona & vice-versa. que discutir questiones práctiques nun ye traiciona’ la relaçon. Que nos atopámunos nel outru pol repartu de les potencialidaes, mas tamien, & mesmo essencialmente, nes debilidaes. Que tenremus de poner infhoutu comprehendiendo-nos mutuamente & por elho fhai falta saber verbaliza’ les emoçones.

De la mesma fhorma fhai fhalta tener presente que ye normal que les persones se seduzan & que la única forma d’evitar adulterios ye precisamente tener consciencia d’esso por sabelo tractar meyor. Ou que toles connexiones passen per fluctuaçones. Ou que ya nun vivimus na dómina n que les relaçones yeren determinades poles families, con todo les connexiones ansí que stablecemus son condiçonades polos grupos sociales. Agora paecen ser mesmamente los algorithmos los que definen con quien debemus atopanos.

Les relaçones series requieren perseverar, noçon d’adelantrar & de retroceder, arreparar en que momentos d’harmonía cohabiten con enfrentamientu, de la mesma fhorma que existen phases d’effervescencia pero tamien de calma, tantes vezes tracamundiada por monotonía. Por paradoxal que podia paecer, talvez se tenga falta abraça’ l Amor cumo una xheira & no cumo un acontecimento que se ha salvar, assumiendo que debemus apprehender a repensanos los affectos.

&, con todo, esso nun ye garantía de nada.

Fhonte:
https://www.publico.pt/2017/02/14/culturaipsilon/noticia/a-fraude-do-amor-romantico-1761966

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